om och om igen.

Läser det Danny skrivit till mej om och om igen. Kollar på bilden vi knäppte med killarna hela tiden. Det är fortfarande en dröm, för bra för att vara sann. Från ingen stans fick jag upp den här "fan-känslan" igen, men inte riktigt på samma nivå. Såklart är jag mognare, men ändå får jag det här pirret i magen så fort han skriver till mej eller när jag kollar på gamla bilder och minns en jäklans massa saker. Kommer ni ihåg det här? http://intevanlig.blogg.se/2010/september/mina-moten-med-emd.html#comment
Nu skulle jag kunna fylla på med några fler gånger. Jag vet att det finns många som har träffat dom typ 100 gånger men det här är i alla fall mina gånger:
Göteberg, landvetter & liseberg 7/7-08
Bollnäs, sävstaås  10/9-08
Sandviken, utanför livingroom  20/9-08 (Erik och Danny)
Valbo, valbo köpcentrum  4/4-09
Borlänge, kupolen 26/4-09
Stockholm, gröna lund  10/6-09
Bollnäs, grillnatta  27/7-09 (Erik)
Sala, salamässan 30/8-09
Uppsala, Konsert och kongress 1/4-11
Gävle, Konserthus 7/4-11 ♥

Sen har jag SETT, alltså inte träffat dom två gånger till :

Valbo, valbo köpcentrum 2006 (?) (Erik och Danny)
Stockholm, globen, idolfinalen 2008
________________________________________________________________________
Don't know what to do.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0