Mina "möten" med EMD.

















sådärja. jag har satt bilderna i ordning. sist jag träffade dom var över 1 år sen!

Min EMD turné

Göteberg, landvetter & liseberg 7/7-08 
Bollnäs, sävstaås  10/9-08    
Sandviken, utanför livingroom  20/9-08 (Erik och Danny)
Valbo, valbo köpcentrum  4/4-09
Borlänge, kupolen 26/4-09
Stockholm, gröna lund  10/6-09
Bollnäs, grillnatta  27/7-09 (Erik)
Sala, salamässan 30/8-09

Sen har jag SETT, alltså inte träffat dom två gånger till :

Valbo, valbo köpcentrum 2006 (?) (Erik och Danny)
Stockholm, globen, idolfinalen 2008

ni ska bara veta hur lång tid detta inlägg tog!
nästa gång blir det ett lite kortare, samma sak fast med Erik Grönwall!


LINN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0