Dom sakerna som gör att jag är jag.

Jag frågar alltid vad som händer i filmen vi tittar för att jag inte hänger med. Jag måste vänta tills klockan på nattuksbordet slår över till 14 om den står på 13 innan jag kan släcka lampan. Jag har alltid sagt "klöpp" istället för klippte så när jag hamnade på frisörlinjen så fick jag snabbt lära om mig och säga klippte. Jag förstår mig inte på folk som lägger väskan på den tomma platsen bredvid i en full buss, även fast jag själv också gör det. Jag har skolkat medveten en gång i hela mitt liv. Jag håller viktiga saker inom mig för att jag inte vågar säga dom fast jag egentligen vill. Jag tänker och funderar omänskligt mycket på allt och tror att jag alltid ligger ett steg för alla andra.

Jag är inte smart för fem öre så fort det har med skolämnen att göra men på fritiden och i livet är jag jäkligt smart. Jag har en speciell relation till kladdkaka. Jag måste slå i t.ex den vänstra armbågen om jag just slagit i den högra för att liksom får det "jämt". Jag tror inte folk förstår vad jag menar med mina blogginlägg. Jag har i hela mitt liv haft svårt att sova. Jag känner mig jämt fulast när jag är med människor. Jag är klumpig och inbillar mig att jag är det på grund av att jag är världens största människa.
'
Jag hatar när jag sovit för lite och ska till skolan, även fast jag är piggare med sömnbrist. Jag tror att bara jag slutar skolan och börjar jobba så kommer mitt liv bli så mycket bättre, fast jag samtidigt är medveten om att det kan bli precis tvärt om. jag både hatar och älskar livet samtidigt. Jag undrar hur annorlunda mitt liv skulle blivit om jag var smal och liten i grunden. Jag hatar att jag gillar EMD.
'
'
Kommentarer
Postat av: jeanette

tycker det är synd att du känner så här, men du måste försöka att se och inse att du är bra, fin, normal viktigt, duktig och helt enkel människa! <3



Njut av livet och tänk inte så mycket, för en dag är allt detta över. Man lever bara 1 gång!



p.s hoppas allt går bra med frisör utbildningen!

2012-01-27 @ 14:59:45
URL: http://jeamel.blogg.se/
Postat av: Idaaaa

Omg det där med att få det "jämnt" har jag med :O fast jag har visserligen ocd som förklaring haha.. men aldrig träffat någon som haft samma när det gäller just den biten iaf! ^^ så de var ju lite coolt! :D



Och apropå det med vikten och ditt utseende kan jag som gay säga att jag föredrar hellre lite extra mull än för smal! kvinnans former är bland det vackraste som finns :) sen så tycker jag att du är super vacker, och det är sant! sen så har du en as skön humor!<3

2012-02-13 @ 17:31:51
URL: http://littlemeinbigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0