when nothing goes right, go left.

Även fast det mesta är mycket klarare och enklare nu så känns det motigt. Jag vill inte gnälla, för jag vet att många har det sämre. Jag vet också att många stör sej på min "surhet" som egentligen är ledsamhet.
Jag har världens fulaste finnar i hela ansiktet. Jag känner mej latast i världen. Jag har ont i hela kroppen. Jag är förkyld. Imorgon är det friluftsdag :DDDDDD. Känns just nu som att jag inte kommer bli godkänd i något ämne alls.. Mitt liv är på topp känner jag!
kfseögjmomdölgjmbhkdfbhcfldöflpdfl¨åflspdlfsl
Så. Nu var jag klar. Jag är bäst. Ska jag i alla fall försöka intala mej.
Passande bild. Nej men, snart möts vi igen.. haha.
Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du provat basiron?♥

2011-10-04 @ 20:44:15
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: johanna.T

Första året är bara skit och jobbigt jättmycket men jag lovar att det blir lite bättre i två men mer stress då. Det gäller att hålla ut för alla program är nästan likadana :)

2011-10-06 @ 16:37:07
Postat av: Anonym

Första året är bara skit och jobbigt, jättmycket, men jag lovar att det blir lite bättre i två:an fast mer stress då. Det gäller att hålla ut för alla program är nästan likadana :)



2011-10-06 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0