vart jag mej i världen vänder, så står alla där med tomma händer.

"Vart jag mej i världen vänder, står jag där med tomma händer" är en mening i en låt som är väldigt populär. I princip är det alltid någon som har postat denna mening som status på facebook. Min tanke är då, om alla känner så här så borde ju alla veta vad man ska göra åt det? För om alla står med tomma händer så kan man ju fylla varandras?

Jag tycker låten och texten är bra men som vanligt så har jag ju alltid mina funderingar. Jag känner även också ibland just "vart jag mej i världen vänder, står jag där med tomma händer" men det roliga är ju att dom flesta gör det. Sverige måste bli ett mer kärleksfullt land och ta hand om varandra bättre. Fast med för mycket kärlek så skulle det ju bli mindre med bra låtar. Hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0