svar.

Som jag har väntat på att få negativ kritik på det jag skriver, nu så!


Konstigt tycker jag inte att det är. Ja jag har svårt att acceptera vissa människor, såklart. Jag har svårt att acceptera människor som inte accepterar andra människor. För att jag har svårt med det så betyder det inte att jag inte försöker att acceptera dom människor som innerst inne är så osäkra. Om någon vet att det finns olika människor så är det nog jag. "Falsk, bitch, dum i huvudet och skitsnackare" har jag aldrig mitt framför ansiktet informerat någon människa om att dom är. Det här sista Emma, kunde vi ha pratat och diskuterat ansikte mot ansikte, öga mot öga. Dock så valde du bort det och istället blockerade mej på facebook osv. Det där sista vet du själv att det inte är sant. kram :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-07 @ 19:19:00
Postat av: Anonym

självklart kunde vi tagit det men är inte så kul att prata med någon som ber mig dra åt helvete! och visst så har du rätt i att du aldrig sagt det face to face, men du har varit väldigt stor i munnen över datorn och då tyckte jag helt enkelt att det va bäst att inte ha någon kontakt alls.. dock blir jag irriterad på när du inte accepterar mig när jag genom ALLA år accepterat dig precis som du är. skitsnacket och alla blickar du pratat om förut är bara någonting du inbillat dig om tyvärr. vilket jag tycker är synd eftersom du varken är en dåligt person eller ser sämre ut än någon annan som du själv försöker framstå som vad jag ser här på bloggen och vad du sagt till mig förut.. Vill inte bråka, är inte ute efter det. men tycker bara det är synd att du säger saker som du själv också gör! menmen, du har gjort dina val och du bad mig att dra åt helvete och det gjorde jag, men kan inte sitta och läsa att du blir ledsen på folk som inte låter andra vara.. och tycker också det är synd att du inte såg någonting bättre i mig, du som känt mig hela mitt liv i princip. kram

2011-10-07 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0