stockholm.

Palla skriva så mycket liksom. Bilderna får tala. Väldigt mycket.
Fick faktiskt surläpp, kram & puss av Danny fast vakterna knuffade bort oss så vi inte fick gå på signeringen <3333333333333333 haha.




Finaste.



Eddie tha man står och glor på min och gummzans snygga dans till Dannys låtar, skrattar och vinkar. Träffar han sen och han älskar våran dans haha. "Vad snygga ni är tjejeeer!" säger liksom snyggingen själv man ba hallåååå.






Kolla vad jag hitta. Mr Segerstedts bil liksom daaaah.





Sötnosarna.
Gullgummor.






Faaast snyggingen av alla är ju ändå jag....



Såg massa fler kändisar också. Myslördag.





Bilder från Annas kamera, alltså hon som har knäppt bilderna och i vissa fall Mikaela och kanske jag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0