stockholm och true talent.

På dagen när vi kom dit lekte vi turister (eller vadå lekte?) och åt på vårat numera stammis ställe på söder som har goda sallader som man får mixa ihop själv. Vi såg även Greger i från Andra avenyn som hade en radda fjortisar efter sej som skrek "Greeeeger, det är ju greeeeeger!". Gick till donken och jag gick såklart in i glaset i snurrdörren sen gick vi skrattandes på toa och fjortisarna stod tydligen utanför och dampade loss på handtaget, bitchade när vi kom ut osv.

Sen tog vi bussen till Gustavsberg och True talent studion. Stod utanför och frös läääänge. Fuck vad kallt det var. Gick in och tog bullar <3 och ställde oss i kö. Kom in i studion och får plats på läktaren... fml typ. så fixade så att vi fick sitta längst fram ist. :) Har aldrig tyckt att Danny varit så överdrivet snygg som han var igår alltså, galeeeet. Vi satt även bredvid Dannys bror, pappa och co. och fasen vad Leandro är stilig. Slår nästan Danny.
'
Dansade i pauserna och hjälpte småungar att få tag i Danny, gölligt. Efter programmet hjälpte vi även oss själva att prata lite med D-boii. Trevlig som vanligt... Fick känna på hans faktiskt, underbara hår med aaaalledens för mycket spray och vax but i like it. Han kände även på mitt hår "fin bulleee" haha. Klämmer in någonstans att jag ska bli frisör också, för det ville han med stor sannolikhet veta. Eller så inte. "Klippa håååår". Tog världens fulaste bilder och sen var dagen slut. Eller nej det var den inte men endå. Typ.

 

 

 

Avlutar med en bild på mitt rufs på bussen hem. Ni ska bara veta hur lortigt, äckligt och knutigt mitt hår var. Uäääääk. Kram på dagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0