något gick snett. väldigt snett.

Im home. Home alldels för tidigt. Jag kunde varit kvar i älskade Stockholm nu om jag bara inte hade varit så... jag jag vet inte? Feg? Dum? Rädd? För bra för att vara sant? Nej jag åkte hem igår. Igår kväll. Som planerat. Här sitter jag nu. Världens tråkigaste söndag som kunde ha varit sååååå mycket bättre om jag varit kvar. Varför varför varfööööör? Jag dissade mina ordspråk "Man måste våga för att vinna" och "Jag ångrar hellre något jag gjort än något jag inte gjort" EN gång och det lär aldrig hända igen. För nu ångrar jag något jag inte gjort och det svider så in åt helvete. Ingen förstår nog men för mej känns det rejält. Tur att det var lite mysigt igår men det bloggar jag om senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0