det är bara danny, typ?

I lördags så avbröt dom signeringen även fast det knappt var hälften av alla fans som hade fått auotograf (haha) osv. Vi hade lite tur och fick ett litet snack med gullisen ändå men nu till saken. En vakt halvt skriker "-BÖRJA BILDA RINGEN" och då börjar dom alltså bilda en ring kring Danny. Åtta personer. ÅTTA PERSONER ska gå som något jävla stängsel kring honom. Mikaela hann säga "jag hatar det här" till D och han svarade "jag med". Jag förstår till en viss del att dom gör så för att han snabbt ska komma där ifrån men herregud, inte ens hälften av alla fans fick träffa honom? Det jag undrar är om han själv bestämmer hur mycket han ska hinna med eller om det är folket runt omkring? Det jag heller inte fattar är varför det aldrig kan vara en KÖ till en signering. Nej alla ska stå i en klunga och trängas och det skiter vakterna i, bara Danny har det bra..  Nej men blir bara så jäkla trött, för att åka långt för att träffa honom, så får man inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0