50 cent!

Göd dög lovers.
Jag har nyss varit ute på en uppfriskande promenad Till Göransson arena där det ikväll kommer att bli f1. 50 Cent kommer nämnligen till våran lilla håla utav alla ställen i hela Sverige. Om jag ska vara helt ärlig (det ska man ju vara) så kan jag inte en endaste låt med honom but, i think it does'nt matter cuz im only där för festligheterna och möjligtvis dom svenska kändisarna. Kommer nog bli kult.
Imorgon bitti, som en zombie drar jag till Stockholm för att se Danny. Eller, inte att se kanske men för att träffa. Det är ju faktiskt det som är grejen om jag nu ännu en gång ska vara ärlig. Kommer säkert bli lite småmysigt sådär. Nu ska jag laga lite lunch och hoppa in i duschen och sedan ska här börjas taggas och fixas!
puss puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0