gårdagens mini äventyr.

Var som sagt och träffa idolerna igår. Ruuuligt. Drygade med André och stod och härmade hans putläppar. Han utstrålar en typisk "hej jag är så jäkla snygg" attityd men till min förvåning var han väääääldigt blyg och faktiskt lite små gullig. Han hade INGEN kontakt med sina fans under hela signeringen vad vi såg och hörde men när jag och Mikaela träffade honom så fick vi honom att prata ;) "fett med nice" haha. "Ha en bra dag :)))))" Åsså Moa då, världens coolaste. Jag tog autografer till Mikaelas lillasyster som brytit armen och då skriver hon "krya på dej i armen" haha gulligt. Så måste André ta kort på det också. Sen skulle dom gå och jag ba: MOOOOA!! Jag vill ha ett kort med dej! men en artistansvarig ba: Nej det går inte. Moa försöker övertala henne "snälla ett kort?!" Sen drar dom iväg med henne :z och hon kollar bak hela tiden :'(((( haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0