skolångest.

Har en jävligt jobbig ångest över att det är skola imorgon igen. Med alla falska människor (?) som snackar skit om allt och alla. Fyfan. Förstår inte ens hur jag överlevt dom här tre åren. Säkert dom värsta i mitt liv. Inte nog med det så har jag ig-varning i matte. Känns ju skitkul för jag försöker verkligen, det gör jag. Utan att ljuga. Fast jag hatar det. Hatar det så mycket. Vill nästan bara gråta när jag ännu en gång får komma till skolan på morgonen och gå i den långa korridoren och känna allas blickar i ryggen. Så jäkla obehgaligt. Usch. Varför inte bara acceptera människor så som dom är? im on the right track baby i was born this way.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0