mitt hemmagjorda löshår.

Jag brukar annars ha lite hat mot löshår eftersom att i 98% av fallen så ser man så väl att det är fake. Sen jag klippte kort hår har jag såklart saknat mitt långa hår (dock inte det uppklippta) och när saknaden blir för stor så gör jag såhär!
'
Jag börjar att locka den nedersta delen av håret med min Icurl.
Jag gör även en liten böj i luggen för att det ska smälta in med resten av håret.
Sedan tar jag mitt "hästsvanslöshår" och fäster det tillsammans med mitt riktiga hår.
Lockig 30 cm Brun mix
Sedan slänger jag över håret så att det hamnat på en och samma sida och sen... Var det klart!
Kommentarer
Postat av: SOFIE

Vad är det för hår då? Du har väl inte sparat det du klippte av?! HAHAHA

2011-05-05 @ 18:15:28
URL: http://sdelltorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väl löshår? såndär hästsvans typ? haha..

2011-05-05 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0