god morgon världen.

Som ni vet har jag ju haft problem med min arm den här veckan. Det började på träningen i måndags när jag gjorde massa armhävningar. Det har alltid blivit ett litet "knäpp-ljud" när jag är påväg upp från armhävningen men det är inget som gör ont. Men i måndags så knakade det till riktigt ordentligt och jag fick ont. I torsdags körde vi boxersize på idrotten -kanskse det dummaste jag gjort i det här läget. Efter passet så kan jag inte styra armen som jag vill, den liksom inte hänger med. Därmed blev det ingen träning senare på kvällen.
-
När jag vaknade igår morse och skulle sminka mej så skakade hela armen av överansträngdhet. För utöver armbågen så har jag ju såklart fått träningsvärk i båda armarna.
-
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det går ju inte och vila armen, eftersom det är den högra. Jag gör ju något med den hela tiden. (därför är det en enorm kamp att skriva detta.) Dessutom har jag sovit på högra armen hela natten. Smart. Väldigt smart.
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0