snygga människor som blir fula när dom vet om det.

I.HATE. IT. Om det är en jättesnygg kille som ger minsta lilla tecken på "att han vet att han är snygg" så blir han genast ful i mina ögon. Det är lika som att de flesta männikor som är snygga har en hemsk insida medans alla lite mindre snygga har en fin insida. Alla som hela tiden får bekräftat att dom är snygga blir bara så djävulskt dryga. Och bitchiga. Och diviga. Och osociala. Och... ja, ni förstår nog vad jag menar. Ta tex. Martin Granetoft som var med i denna omgången av BigBrother, världens drömkille -på utsidan och världens diva -på insidan. Det första han säger när han går in i huset är "jag tror faktiskt jag blev vald på grund av mitt utséende." Sedan sitter han och diskuterar just detta, att han vet om det, men att han inte ska nedvärdera fula människor för det. Nähä okej, vad bra Martin, braaaa. Nej men allvarligt talat, hur fan ska man hitta en kille som både är snygg och har en fin insida? Går det ens, vad tror ni?

Ja jag erkänner, jag smälter. Vem gör inte liksom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0