bio.

Igår var Sofie och jag och såg Baksmällan 2. Lite småkul sådär.
'
En grej jag tänkt på när jag är på bio är stolarnas armstöd. Hur tokigt är det inte att man liksom bara får ett armstöd? Som igår så satt jag bredvid en jag inte kände, hur kul är det då när vi båda tänker samma sak och lägger våra armbågar exakt samtidigt på armstödet? Okej då, det är ganska kul men lite pinsamt (speciellt igår när det dessutom var en snygg kille) måste jag erkänna. Lite jobbigt också. Men vad gör det om hundra år. Shit vilken osamhängande text men skitsamma. 
Såhär ser jag ut när jag sitter vid datorn. Visst är jag snygg?
Kommentarer
Postat av: SOFIE

"lite småkul" även att du skrev så efter det jag berättade ;)

2011-06-28 @ 15:42:09
URL: http://sdelltorp.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:31:00
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0