det brinner i mitt huvud. och mina fingrar.

Just nu skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om det här med utseende, poularitet osv. Det är så mycket jag vill få sagt om det. Men det skulle ta en evighet att skriva så att människorna i världen faktiskt förstår helt vad jag menar. Bara för att jag inte har en platt mage, lår som inte går ihop och hår utav guld, skulle jag vara mindre värd för det? Svaret är Ja. I dagens samhälle är det så vi tydligen lever. Jag vill inte leva så.

Jag har hur många komplex som helst över min kropp och allt detta tack vare alla idioter som påpekat dessa saker genom hela min uppväxt. Det har fastnat i hjärnan och jag kan inte få bort det. Nej jag kan inte banta ner mej och bli "perfekt" men jag önskar att jag kunde älska mej själv precis som jag är född. Precis som jag är. Och slippa alla dessa jobbiga och elaka tankar om mej själv. Det önskar jag verkligen.
'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0