tio fakta om mej själv.

1. Jag verkligen hatar personer som granskar en uppifrån och ner.
2. Jag har ofta svårt att somna.
3. Jag hatar att jag bor just här.
4. Jag vill vara glad och positiv men oftast så kan jag inte.
5. När någon säger ordet "skruk" så får jag enkonstig smak på tungan.
6. Jag tar för mycket för givet.
7. Jag brukar ligga och prata med mej själv innan jag somnar på massa roliga dialekter.
8. Jag har aldrig druckit alkohol.
9. Jag kan tycka att jag är fin när jag är ensam, men så fort någon annan är i närheten är jag alltid fulast.
10. En vuxen person sa när jag var mindre en mening som på ett negativt sätt fortfarande skär i hjärtat när jag tänker på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0