skitdag.

Tolv saker som har gjort denna dag så fucking jävla äckligt skitig
  1. Endast sovit fyra timmar.
  2. Glömt bort att jag inte hinner till skolan.
  3. Glömt mobilen i ett låst hus.
  4. Cyklat till sjukhuset, då en svart katt sprang över vägen precis framför mej.
  5. Gått världens omvägar i hela sjukhuset tills jag hamnade på rätt ställe.
  6. När jag väl kommer till rätt ställe så är min tid felbokad.
  7. Jag får vänta tjugo minuter.
  8. Cykla iväg fort som fasen till bussen.
  9. Kommer på att jag glömt busskortet hemma och får därmed betala.
  10. Är forever alone ett bra tag på biografen där ett projektarbete ska visas.
  11. Det ända jag ätit under dagen är en halv risifrutti, en chokladbit och chips.
  12. När jag äntligen sitter på bussen hem så är det första jag ser en bil med registreringsnummer "TUR" och känner hur jag vill lägga mej ned och gråta.
Snälla gud, gör så att morgondagen blir bättre! Så kom jag på att jag har matteprov.. som jag måste plugga nu... som jag absolut inte orkar eller kan.
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; inte nog med att dom sätter prov på något vi hållt på med typ tre ggr o sen ett nytt prov osv :(.. vi hinner ju inte lära oss något nästan känns de som :(

2011-12-15 @ 17:57:19
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0