något slags svar om miss förståelse? Ja jag vet inte.

Svar: Jag tror inte att han snackar skit om sina fans, det vill jag gärna poängtera. Det jag menar är att han är som alla oss andra människor och vi pratar om andra människor, om människor. Vilket han troligtvis också gör. Du vet ju att jag inte har någon aning eftersom jag inte känner honom på något sätt. Att jag dömer honom hårt vill jag men kan dock inte erkänna till hundra procent eftersom jag bara kan döma honom utefter vad jag har sett. Klart det inte är hans fel att så många avgudar honom? Det har jag ju inte sagt så vitt jag vet.. Jag har ju åter igen ingen aning om vad han sagt och inte sagt, men det ser jag ju att du har eftersom du verkar känna honom personligen. Det här sista du skriver håller jag med om alltihop, det var nästan därför jag skrev denna text även fast det kanske kan vara svårt att förstå. Jag vet att han är underbar, det är ju det som gör det farligt! Jag trivs inte med att följa en artist så mycket längre för att jag har märkt dom dåliga sidorna. Jag vill inte vara elak mot Danny på något sätt, utan bara försöka inse att han faktiskt är en vanliga människa, bara lite mer officiellare än andra. Jag vill inte göra någon illa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0