gårdagen.

Klippningen tycker jag gick bra och jag är nöjd. Jag och Mikaela lyfte efter klippningen våra arselen och drog och spana in Saades signering. Dock var man tvungen att att köpa skivan för att komma upp på signeringen så vi sket i det. Mikaela pratade lite med han efter och sa att "Danny hälsar" "däni?" man liksom bara nej? Skämt åsido. Efter ett tag gick Mikaela till hennes buss och jag var på väg till min då jag såg att Saade hoppade ur en bil. Ska jag/inte? Vafaaan klart jag ska snacka med han lite. Och så blev det. Ganska trevlig men divig. Dom som stod runt omkring och jobbade med honom hyperventilerade typ och blev helt till sej av gamla Saade. Sen åkte jag hem och sov. Nästan.

Före

Efter

 

 

Bra mobilkamera osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0