villa & hälsomässa.

Har spendarat i stort sett hela dagen med att ta massa gratis prylar och godis på villa & hälsomässan idag. Jag gjorde även någon nagelsmyckningsgrej lite enkelt sådär för 50 spänn
'
Nu har jag ätit så mycket godis så att jag mår illa!
'
Snart kommer Sofie till mej och jag ska färga hennes hår. Ljusare. Det är ju väldigt svårt att bleka det hemma och speciellt Sofies hår som är så tjock och långt (fint dock) och med lite olika färger i håret. Vi får sehur det går!
'
'
Om det är någonting jag har lärt mej så är det att gratis är gott.
Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi får vänta lite med det, men jag ser gärna att du hjälper mig någon annan dag! :)

2011-04-03 @ 22:09:04
URL: http://sdelltorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0