skoldans.

Har ingen aning om hur jag ska klä mej och fixa mej osv. Nästan alla ska vara tråkiga och ta något diskret men ändå fixat. Jag har absolut ingen aning om hur jag ska klä mej då. Antingen så är man fixad, då ordentligt eller så inte alls..? Det lutar ändå mot det håller där man klär upp sej.. Det är ju inte så ofta man kan göra det så varför inte köra all in på en gång? Vi får se hur det blir.. Ska börja med att hoppa in i duschen, torka håret... VÄNTA NU. Håret var det ja.. Åh nej ännu ett till i-landsproblem.

Kolla! Hittade en random bild när jag sökte på "skoldans" på underbara
google. Dom har klänningar. Riktiga klänningar. Så varför ska inte vi ha det?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0