jag? jeans? det va som fan.

Hörni. Idag bär jag jeans. Riktiga jeans. har inte haft det på över 1.5 år. Det närmsta jeansbyxorna jag har kommit är dessa:
Jag är väl antingen för tjock eller för kräsen för att andvända jeans. Aldrig är det några som passar. Jag vill ha tighta jeans ben (alltså nertill) men då om jag passar i såna så är dom alltid för små upptill.. Det är så drygt att ha jeanstights förman måste alltid ha ett långt gina-linne eller liknade under allting. Men idag har jag alltså på mej ett par vanliga jeans. Jag får också en väldig panikkänsla när jag drar på mej byxorna för jag tycker de är så stela.
Kan ju bero på att jag inte använt jeans på så pass länge så att jag har blivit ovan. Får se hur länge jag kan ha på mej dom innan det kryper i kroppen och hjärnan säger TA AV DEJ DOM!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0