in the club!!

Igår träffade jag somsagt lite nytt folk. Nytt EMD folk rättare sagt. Väldigt trevligt! Vi åt först på en liten gullig kinarestaurang sedan gick vi och discobowlade. Som dom EMD "fans" vi är så frågade vi om dom inte kunde sätta på In the club och visst kunde dom det! Väldigt roligt. Sedan åkte alla hem förutom Camilla och jag för vi var tvugna att vänta på bussen. Vi gick då och fikade och kikade (haha) runt lite. Våra cyklar stod kvar när vi kom tillbaka wohooo. Sedan följde jag med henne hem en liten stund innan det var dags att åka hem och krypa ner i sängen vid 24.00 tiden. Tänkte att ni ville ha lite koll på vad jag gör en lördagskväll sådär.

Fysatan vad söta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0