dans hela dagen lång!

När jag kom till skolan imorse så övade vi på vals, foxtrott och bugg inför skoldansen. Gick ganska så okej faktiskt. Sen åkte jag och Camilla till "storstaden" och kollade runt lite. Helt plötsligt får vi för oss att vi ska öva på danserna vi lärt oss - mitt på torget. Många kollar på oss såklart. Vi slutar dansa för en stund sen tänker vi att vi ska öva på hiphop dansen också, så vi börjar dansa. Lite längre bort är det ca. 15 killar med en sån där longboard som också kollar på oss. Efter ett tag kommer vi av oss i dansen och började prata lite, då kommer dom 15 killarna fram och sätter sej på deras longboards precis framför oss och börjar klappa händerna och skrika "EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL!". Camilla och jag börjar asgarva och vi börjar såklart tycka det är lite pinsamt. Liksom hela torget ser på oss. Vi gör dom besvikna med att säga att vi måste gå. Haha, fysatan vad kul det var. Liksom vi, två helt nybörjar-dansare... Shit alltså. Dom tyckte vi dansade fint. Gulliga killar alltså. Dom existerar faktiskt. Insåg det idag. Jävlar vad lång text det blev! Hoppas ni läst ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0