visste ni...

att jag vill - bli frisör på idol
att jag har - panikångest
att min senaste kyss - aldrig har varit
att jag lyssnar mycket på - Erik Grönwall, EMD och nästan all musik..
att jag funderar på - att jag funderar på så mycket
att jag pratar – mycket när jag mår bra
att jag inte gillar – skolan
att min första riktiga kyss – aldrig har varit 
att jag avskyr när folk snackar - om sånt dom inte har en aning om
att kärlek är – en jävla skit farlig underbar grej
att jag gillar – att vara annorlunda men ändå än i mängden
att jag alltid kommer att - fundera över "att jag alltid kommer att"
att jag är förälskad i – choklad
att sist jag grät var – nästan idag, men för nån dag sen
att min mobiltelefon är - i hallen
att när jag vaknar på morgonen – så slår jag oftast upp mina ögon 
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna, tvättar bort sminket och eventuellt rengör ansiktet
att idag har jag – längtat efter idol hela dagen
att jag just nu tänker på - hur man kan vara så dum i huve 
att i kväll ska jag - FÖRSÖKA sova
att i morgon kommer jag – nog önska att livet var lättare
att jag hoppas – att allt blir bättre om iaf 5 år
att jag verkligen vill- träffa Erik Grönwall och prata om seriösa saker
Kommentarer
Postat av: emma

du kan prata med mej!

2010-09-07 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0