Upp-ner-hit-dit-gör si-gör så- GÖR RÄTT!

Orienteringen gick... jag kan inte säga annat än bajs.

Sen var jag en sväng till min fars mor lägentet & vattnade blommor
och pluggade lite granna.
Fast... till mesta dels låg jag på hennes soffa och halvsov ;)
Det var så skönt att vara ensam i en lägenhet och plugga och liksom
ta ansvar typ.

Ont i kroppen har jag å :(

Det är som att jag alltid mår dåligt innan jag ska träna.
Just den här veckan kan det ju bero på en speciell grej, men annars.


Tror jag fasiken måste lägga mej på soffan här hemma igen.
Så jag orkar springa lite grann iaf.



Erik får stå för bilden idag eftersom han är så fin & duktig.



LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0