NYBAKTA BULLAR TILL FRUKOST ÄR INTE DÅLIGT!

jag vaknar i min varma säng.
Regnet där utanför smattrar mot fönsterrutan som aldrig förr.
Jag ligger kvar i några minuter och lyssnar.

Jag kliver sakta upp ur sängen och känner mina fötter nudda golvet.
Jag drar upp min rullgardin och ser vattnet påla.
Jag tar med mej två lortiga glas och en urdrucken päronfestis.
Jag går ner för min röd-vita spiraltrappa och känner en underbar doft.
Jag tar några steg in i köket.
Där står mamma med nybakta läckra bullar.




hahah värsta författaren om mitt eget liv jaooo.
Men somsagt, nybakta bullar till frukost en lördagmorgon är INTE dåligt!




God morgon!







(min bild som jag hade knäppt på mina bullar gick inte att öppna, så tog en från google.)



LINN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0