Jag vill bli frisör...

men inte vilken frisör som helst utan, en
dröm som jag har är att bli kändisfrisör eller
frisör på idol.

Mycket, mycket lång väg dit.
Jag känner mej nästan hopplös redan
nu för att komma in på en frisörlinje.
Som varje person jag träffar och nämner att jag vill bli frisör :
-"det som är så höga betyg att komma in på!".
Liksom, ja jag vet!
Men jag kämpar och gör så gott jag kan.
Det är just bara därför jag går i skolan, för att jag en dag
vill försörja mej som frisör.

Visst min dröm är stor. Men jag kan ju aldrig sluta hoppas.

Gör som grodan, lev på hoppet!


LINN


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Med den viljan som du har, och när jag vet hur jävla duktig du är så är jag helt säker på att du kommer lyckas Linn!

2010-09-19 @ 22:18:25
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: Anonym

ju större dröm desto större hopp har man. Och med hopp kommer man långt. allstså inte hopp som verb utan hoppas :p

2010-09-21 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0