Hittar inget värde i den här dagen.

fyfan vad den här dagen är hemsk.

Vi hade orientering (som jag hatar så mycket, att läraren till & med skämtar om det, haha)

Och för det första, andra, tredje, fjärde, femte, sjätte, sjunde, åttande, nionde och tionde :
                                                   

  så ska vi cykla till stället vi ska orientera och det ligger ganska lång bort.

så börjar det regna när vi ska cykla iväg.
så tar det för lång tid att orientera, så vi kommer försent. + cykelturen tbx.


på själva cykelturen tbx så börjar det SPÖregna.

vi cyklar genom den blöta och leriga skogen.

lektionen har redan börjat när vi kommer tbx, då har vi inte ätit lunch heller.
vi får inte lunch heller utan måste på något möte?

                              
vi är dyngsura, svettiga och flyförbannade.


mitt hjärta rusar som om det ska sprängas.

 nu blir det här den tionde grejen.... och till er som inte redat förstått:

                                                         JAG HATAR ORIENTERING!


Nu ska jag försöka vila bort mina agritioner. Sen försöka pallra mej till träningen,
fast förkylningen tränger sej på mej igen.

Hittar inget som helst värde i den här dagen.

inte än iaf.



deppLINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0