GUESS WHAT?

Igår, en lördagkväll, satt jag och pluggade!
Hörde ni? JAG SATT OCH PLUGGADE!

Det värsta är att jag måste göra det idag också..
Det jag pluggar är SO-Samhällskunskap-Politik-Valet.
Det provet har vi på tisdag.
Och jag har träning imon, så hinner nog inte plugga då.


Jag måste erkänna att jag är jävligt duktig på att plugga.
Jag pluggar röven av mej varje gång vi har prov.
Men ändå så får jag MVG kanske en gång per termin i ETT ämne.
(alltså på ett prov. )

Förra veckan plugga jag seriöst röven av mej.
Då fick jag VG.
Ungefär 6 poäng från MVG.

Nu kanske ni undrar vad jag har för betyg egentligen, och
tjaa.. Jag har inget ig. Men jag har inte bra betyg. Eller G är ju
bra det med men aa. Vissa fattar.


'

haha. *linn funderar*


VISSA FÖDS MED PLUGGHUVE, VISSA INTE!





LINN


Kommentarer
Postat av: lydia

Hur mår du ? :D

2010-09-26 @ 16:38:10
URL: http://writteninnstars.blogg.se/
Postat av: ErikFlaeder

då önskar jag lycka till :D vinnaren presenteras på bloggen som sagt någon gång ikväll :D



annars då, taggad för måndag och ny vecka imorgon då? usch, inte jag, orkar inte skola alltså ;s

2010-09-26 @ 17:22:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0