Friidrott, staffet, migrän, dusch idol.

Jag frös inte till en isbit!
Nog för att det var satans kallt i början
men sen sken solen upp... alldelens för mycket..
(jag tycker mer om när det är grått på hösten faktiskt.)

Sen gjorde jag en sak jag aldrig jag trodde jag skulle göra..

Det var ju tre olika grenar som var obligatoriska.
Utöver dom var det Höjd, 100 meter och 400 meter stafett.
På stafetten skulle det vara två tjejer och två killar från varje klass.
En tjej i våran klass som skulle springa var sjuk.
Efter en massa krångel och om och men så gav jag mej fan på
att jag skulle springa!

and i did it. JAG GJORDE DET!

Visst jag kanske inte är apsnabb, men för min egen del tyckte
jag att jag var jätteduktig och gav allt!

Det skönaste är att det bara var jag som vågade.
 (alltså misstolka inte nu, men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara)

Väl hemma fick jag så fruktansvärt ont i magen och huvet. (migrän?)
Även mitt ben, fast det tillhör nog inte migrän.
Tog mej en ipren sen bar det av en sväng till BUP.

Mådde fortfarande illa då, och huvet gör jätteont nu med...

Nu har jag precis tagit en dusch och ska kolla på idol och
nyss insåg jag också att detta blev ett jättelångt inlägg.

Vill tillägga att jag lära kolla upp hur stafett stavades,
jag hade stavat det staffet. HAHA.

Heya jimmy!






LINN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0