Billys panpizza

Tacka vet jag billy.
Hur hade jag annars överlevt?

Sklle egentligen haft idrott nu, men eftersom jag fortfarande är förkyld så hoppade jag över det idag.
Jag tog istället en promenad... eller vänta? nej det gjorde jag inte.
Jag tog ist en cykeltur hem och insåg att jag cykla så förbaskat (eller så är det otränigheten)
snabbt så jag fick mjökljsyra i benen!
Svettig blev jag å.

Jag vet att det står en ben&jerry's i frysen och väntar på mej nu och
jag börjar inte igen förrän 13.15. Nirre.


Träna kan jag inte ikväll heller. För jag vill bli frisk. Om inte annat måste jag plugga somfan
och sälja kakor och kolor för att få in pengar till bbbbasketen.

-Och mitt i allt ska man trycka fram det falska leendet och lådsas som inget har hänt.

LINN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0