ALLA SKA MED

Just nu är det reklam, men jag tittar på sista valdebatten..
Jag har bestämt mej för att sitte uppe och titta imon
om vem som blir "the winner".
Känns som om det blir Moderaterna..

Vi hade även "skolval" igår.
Många som var oseriösa och
röstade på partier som dom inte
hade en aning om vad partierna ville göra.
Dumt.

Klockan 11 är det ju parlamentet-valspecial också.
Hoppas jag hinner se innan jag somnar, haha.

Peter Jihde vilken stjärna!
Han har ju fasen varit programgryta
(HAHAHAHAHAHHAHA vafan skriver jag? Jag satt och bloggade
samtidigt som valdebatten började igen, och då sa
dom samtidigt som jag skulle skriva programledare,
att Fredrik Reinfeldts favoritmat var korvgryta! asså HAHAHAH!)
haha, men åter igen, han har ju fasen varit programledare
för idol, sport och nu, just valet!




 ?






LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0