ALEXANDER RYBAK!

Hallå!
Tillslut fick jag med mej my friend Camilla till MediaMarkt för
att kolla på Alexander Rybak.
Han var grym. Söt också. Och snäll. Och gullig. HAHA.

A-Vad heter du?
J-Linn
A-*skriver med pennan i luften och funderar*....
J- haha?
A- med två N?

hehehe.


 

Sen gick Camilla och jag in på Miio (?) och fikade :)




Sen gick vi till baksidan och dansade till "We no speak Amerecano"
och gjorde en flum/regn film medans vi väntade på att AR skulle komma ut :)



Sen efter ett tag kom solstrålen ut! :)


-KAN NI IKKE PUSS MAJ PÅ KIND'N



-*ASGARV*



OBS! Bilderna är printade till paint eftersom dom ej går att

öppna på normalt sätt, bara i picasa. Därefter den dåliga kvalitén.

(Jag är ganska så trött också ;) haha)

Rolig dag! Tack Camilla :)

Nu ska jag glo lite mer på dataskärmen.

Sen maybe look på a film.

 

LINN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0