-

HITTAR INGEN MENING I LIVET JUST NU.

känner du som jag maila ti... vänta nu. just det. ingen fattar, ingen bryr sej.


Måste bara flyta med genom dagarna som nån ensamål.


Allt snurrar.
Det gör ont överallt, både fysiskt och psykist.


kan dela med mej av en dikt som jag har skrivit och som jag tycker passar nu :

Här sitter jag i mitt fönster och tänker på hur det är i livet
när blir första klivet?
JAg vill må bra, jag vill leva mitt liv
jag vill göra framsteg, inte massa bakåtkliv.
Varför ska man lida
varför ska det i hjärtat svida?
Varför förstår ingen vad jag känner
känslor, svek och vänner.
Jag vill inte gråta, men jag kan inte le
ingen förstår, ingen vill se.
Jag bara undrar och undrar när detta ska ta slut
hur ska man hitta vägen ut?
Jag knackar på dörrar men ingen öppnar
jag försöker igen, men kommer inte längre in än i din hall.
Jag ger inte upp, måste bara hitta vägen ut
denna saga måste få ett bra slut.


(skriven för ungefär ett och ett halvt år sen av: Linn Hammarlund)






LINN
Kommentarer
Postat av: felicialööke

otroligt fint skrivet

2010-09-28 @ 16:51:06
URL: http://ffeliciamaria.blogg.se/
Postat av: Linnea

Linn, du måste sluta tro och säga att ingen bryr sig, det får de som bryr sig att verka meningslösa.

2010-09-29 @ 19:46:15
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0