FUCK THE WORLD.

Mår inge bra.
Inge bra alls.
förkyld och massa andra skitskaker.
Det går skit till skolan,
det går skit i skolan,
det går skit hem från skolan,
Det går skit hemma.

Nästan alla tänker väl "men hon som ser ut att må så bra".
Så sa dom till och med till mej första gången jag gick till bup.
Liksom BUP och dom säger att jag ser ut att må jättebra.
Och det såg ut som att allt gick jättebra för mej.
Ja, visst. Jag har inte cancer och ingen annan dödlig sjukdom..
Men jag har en diagnos.. Men den tar nästan ingen på allvar.

Alla brukar ju skriva: "jag vet inte varför jag skriver det här på bloggen".
Men jag vet. Jag vet varför jag skrivet sånt här på min blogg.
Det är dels för att det är MIN blogg. Och dels för att jag inte har någon annan
att vända mej till.





LINN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0