Du måste flytta på dig.

En tanke slog mig jävligt hårt att det säkert är jag själv som som river och drar mig ned. Halva Linn säger "Du är bra" och andra halvan säger "Du är dålig". Såklart väger den dåliga sidan mer än den bra eftersom t.ex. en dålig kommentar väger mer än 100 bra.

"Jag är bra, fin och rolig" det är de orden jag någon dag skulle vilja säga men de enda orden som ekar inom mig är "Jag är dålig, ful och dryg". Varje dag. Kanske måste den negativa halvan av mig själv flytta på sig så att min positiva halva kan få glänsa? Visst finns det folk som trycker ned mig och på ett eller annat vis bidrar till att känner så som jag känner men en stor del i det hela är fortfarande jag själv. 

Du måste flytta på dig.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

du är inte bra, du är bäst.

du är inte fin, du är vackrast.

du är inte rolig, du är helstörd min vän!

2012-06-13 @ 18:48:55
URL: http://linneannorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0