mitt lilla hjärta.

Du kom in i mitt liv och tog det med storm
den kärlek jag kände och fortfarande känner är enorm
I ditt hjärta innerst inne du om mig bryr
och fysatan vad vi svänger ut på äventyr
Med dig är jag mig själv och hoppas du känner detsamma
elden runt omkring oss tjuter och börjar flamma
Vi kan skratta, vi kan hoppas och vi kan tillsammans gråta
tro, hopp och kärlek vi kan varandra förlåta
Livet är inte så enkelt som man kan tro
därför gör vi något roligt av det, istället för att sitta inne och glo
Tillsammans vi varandra försöker stötta
även fast vi båda är på botten, nedstämda och trötta
Vi finner glädje, vi ser ett ljus
bara vi är tillsammans känner jag ett glädjerus
Med dig har jag varit med om blod, svett och en och annan tår
tänka sig att det snart gått ett år
Ett år, och vi har hunnit med vad andra hinner med på decennium
du ska veta att hos mig finns det alltid hjärterum
Med dig kan jag skratta, med dig kan jag le
när vi är i farten, så blir det succé!

Jag älskar dig.









Kommentarer
Postat av: Pappa Lars

Men vad vackert Linn!

2012-01-13 @ 06:48:26
Postat av: Linnea

Jättefint!!

2012-01-14 @ 21:54:06
Postat av: Mikaeeeela

<3<3<3<3

Du och jag föralltid!

2012-01-15 @ 10:53:20
URL: http://miikaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0