jag längtar efter den riktiga hösten.

Jag går ofta och längtar på den riktiga vintern, våren och hösten. På vintern med kristallsnö, på våren med kvittrande fåglar och den stekheta sommaren. Just nu längtar jag då efter den riktiga hösten. Då det blir snäppet kallare så man kan få använda sjalar, mössor och halsdukar. Det kan man bara göra på mornarna nu, för då är det svinkallt och rått men på eftermiddagen när man ska hem så är solen framme och det är väldigt varmt. Jag vill alltså komma hem, mysa ner mej i soffan med en kopp te eller liknande. Alla kläder får jag inte glömma! Ta fram bootsen köpa nya stickade tröjor osv. ÅH vad jag vill ha riktig höst!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Som du vet håller jag med till 100%. vad är detta för mittemellanväder?!??!?!

2011-09-14 @ 16:49:11
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0