helgen som varit.

Den här helgen som varit har varit mysig och helt knas. Dom detaljerade sakerna struntar jag i men jag kan dela med mej av att det var och förblir nog sista gången jag blir utkastad mitt under en direktsändning. Ja, ni hörde rätt. Kort och gott så hade två personer ryckt bort lappen där det stod mitt namn och satt sej där, på våra platser som vi vunnit. Så där står vi och bråkar med dom när kameran rullar och blir sedan utkastade för att sedan faktiskt komma in igen och få tillbaka våra platser. Heeelt knas. Missade när D-booii uppträdde också, tack!!!!! Han hade undrat vart vi tagit vägen.. Sött. Tog för första gången inget kort men någon kram tror jag det blev i alla fall.

Jag älskar Stockholm!



Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0