hejjaghartråkigtpåsvenskalektionenochfattarintevadviskagöraochvarför.

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:


] kär 
[] glad 
[x] trött 
[] vild 
[] lugn 
[] nervös 
[x] uttråkad 
[x] irriterad 
[] ledsen 
[x] besviken 
[] arg 
[/] sjuk 
[xx] stressad 
[] förvirrad 
[] sårad 
[] olyckligt kär 


JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ibland.
Svär ofta: oja!
Sjunger i duschen: ofc!
Morgonperson: jag är nog varken morgon eller nattmänniska. 
Är kär i kärleken: Nej

Skrattar åt mina egna skämt: hahha ja. 
Vill ha barn: ja.. fast nej. :w
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Tror inte det.
HAR DU:
Glasögon/linser: japp
Piercingar: öronen
Syskon: yes
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Nej
För många vänner: nej
Rymt hemifrån någon gång:Nej, behöver inte rymma, det är bara att gå ut genom dörren.
Färgat håret: många gånger!
Bra självförtroende: hmm.. bättre än förut iaf.
sagt "jag älskar dig" till någon: aa.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: njaa, typ.
Brutit ett ben någon gång: Nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: jag tror iaf inte det?
Somnat gråtande: typ.


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ah
Ha ångest: every day
Drömma mardrömmar: Jag
Klä dig i svart: ja
Hata folk:mja..
Lita på folk: Väldigt få. 

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med:  donno. 
Du fick sms från: Mikaela
Du snackade med på msn: typ.. jagvetinte ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0