hehe ojdå eller vad man ska säga.

När jag sitter i salongen ser jag min idrottslärare där (lite panik?) och vänder snabbt bort huvudet men sen tänker jag att han kanske inte känner igen mej eftersom vi bara har haft en idrottslektion. Jag sitter och stirrar in i väggen när jag bakom mej hör :"heeeej" och vänder mej sakta om.. Vem är det inte som står där då? JO, idrottsläraren såklart. Men han undrade ingenting snarare tvärt om. "Jag hörde direkt när du kom in att du lät förkyld" man ba puuuuuuuuuuuh! Sen så skulle vi tydligen springa somfaaen nästa lektion också och jag ba NEEEEJ och fick lite damp. "Men det är inte så, det är bara att göra sitt bästa" blablabla. Hate it. Mötte en gammal lärare när jag cyklade hem också. Dessa lärare alltså.

Nej, nu ska jag bli frisk! (Så blev jag inte det på en sek ;PppPPppP)



Puss på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0