Jag sökte till ett program jag inte visste om.

Jo, såhär var det. Sofie, Micis och jag bestämde oss att gå på en audition för ett sångprogram som kommer att sändas på tv3 i höst. Jag tog det dock inte så seriöst. Men nervös var jag såklart ändå. Dom skulle höra av sej om man gått vidare annars -inte. Känns som att jag inte behöver vänta på ett telefonsamtal, men man vet ju aldrig. Det var i alla fall en liten kul grej sådär i vardagen.


HAHAHAHA JAG DÖR LITE. Det där skrev jag efter att jag hade sökt det jag då inte visste True talent. Herregud, jag visste inte ens vilka som skulle sitta i juryn. Helt sjukt. Jag visste ingenting. Det jag kommer ihåg är att Sara som tyvärr åkte ut i söndags satt i samma typ "väntrum" som oss. Feting coolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0