något som jag hatar.

Något som jag hatar, hände mej idag inne i provhytten på Vero Moda. Jag hittade ett fint plagg och gick in och skulle prova det. Efter några sekunder rycker någon expedit i skynket och vrålar "går det bra här?!". Halvnaken där jag står och med plagget halvnedraget över kroppen så säger jag tillbaka "ja det går bra". Försöker fort krångla av mej plagget och känner att jag bara inte orkar prova det ordentligt. "är det rätt storlek och sådär, eller ska jag hämta en ny?". Jag skiter i och svarar och går ut i därfifrån. Efter mej hör jag ett svagt "jaha, du var redan klar". Kan dom inte bara låta en testa kläder i fred istället för att leka några jäkla vakter på andra sidan skynket? Visst kan det vara trevligt att dom frågar, och man säger att det går bra men det räcker där. Inte behöver dom rycka ner hela skynket för att få mej att köpa plagget.
'
Nej. Sånt där tycker jag inte om. Inte vet jag, andra kanske gör det?
Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh man vill bara slå till dom -.-

2011-05-01 @ 18:14:30
Postat av: Linnea

SÅ DRYGA!!

2011-05-02 @ 20:26:07
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0