förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Oftast blir saker aldrig som man tänkt sej. När det bara går fel.
Bara för att jag mår dåligt, så går det ut över några andra.
Ibland helt okej ibland inte.
Sms blir så jäkla fel. Varför kan det inte finnas en pop-up grej
på mobilen som frågar om du verkligen är säker på att
du vill skicka det där smset.
Jag är mänsklig, jag gör misstag. Misstag som jag skiter i och misstag
som får mej att må så jäkla dåligt.
-
Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
i ett ensamt rum en sekund blir tusen år
för ljus att nå så djupa sår
sjunker lite lägre varenda gång jag vänder om
men jag vänder om än en gång
orden fastnar halvägs, jag vet inte hur jag bär mej åt
samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0