HELVETES JÄVLA BUBBLA.

Jag kan bara säga en sak, en sak.
Jag orkar inge mer.
Allt är bara skit.
"vadå allt?"
JA, ALLT!
Så jävla krångligt. En massa jävla långa och krokiga vägar.
Som man dessutom ska vandra.
Jag har ont i hela kroppen.
Jag har ont på det psysiska sättet.
Jag har ont i hjärtat.
Och alla hatar mej för att jag "gnäller".
Och jag har tänkt efter den saken jävligt noga.
Och jag har kommit på, att om någon hade brytt sej
när jag mått dåligt, så skulle jag nog fanimej inte gnälla ett skit.
Och dethär med vänner...
Jag tycker jag inte har nå "vänner" alltså liksom vänner..
Nej, men nu kommer alla misstolka. men aja.
Och sen plötsligt när jag har vänner, så känner jag mej
dum mot dom?
asså ååååååh.
Vill bara flytta härifrån!
Göra någonting jag tycker är kul!
Skaffa jobb!
Bli frisör!
Om bara allt var en liten smula enklare..

Nu ska jag se om jag kan sova...
åh.



When i close my eyes, i realise. i did it all. i did it for love.


LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0