WEIRD

Känner mej konstiiiig.
Jag vill skriva allt jag känner, tycker och tänker här!
Varför gör jag inte det då?
FÖR ATT JAG INTE VET JAG JAG KÄNNER, TYCKER OCH TÄNKER!
Känner mej jättekonstig nu.

Jag mår så jäkla dåligt, men ändå bra?
Jag är så sjukt olycklig, men ändå lycklig?
Jag känner mej som att jag är sämst, men ändå bäst?
Jag känner mej jätteful, men ändå som den superduperfinaste människan på hela planeten?
Jag känner mej konstig, men ändå normal?



Notera även min fina frisyr och min broch "jag gör min grej".
LINN
Kommentarer
Postat av: rebecca

nu är vinnaren uppe på min blogg elr ska jag kanske säga vinnarna gå in och kolla om det blev du :)

2010-11-14 @ 22:09:38
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0